18 Eylül 2016 Pazar

Virus Şhawl Ve Açıklaması :)))

Herkese merhabalar efendim , hayırlı pazarlar diliyorum tüm dostlarıma ... Yeni eğitim ve öğretim yılı hayırlı olsun inşAllah tüm sevgili çocuklarımıza , gençlerimize Allah hepsine zihin açıklığı versin inşAllah , bizlerede kolaylıklar versin diyelim :)))

Evet canlarım uzun zamandır örmeyi düşündüğüm ve hatta düşünmekle kalmadığım  :) Güzel bir tığ işi şal modelini elimden geldiğince nacizane Youtube kanalımda da siz sevgili dostlarımla , sevgili takipçilerimle paylaşmayı istedim ...Modelin orjinali burada efendim tık tıkkk ....

Üç bölüm halinde açıklamaya çalıştığım videomun birinci bölümünü bloğumdan da izleyebilirsiniz canlar :)))





Burada da Youtube kanalımda yayınladığım diğer  videolarıma da  ulaşabilirsiniz tık tıkkk  :)

https://www.youtube.com/watch?v=F3_WLWqqpG0

Ben modelin örneğini çıkarmak için şimdilik böyle bir iple başladım ama , sizler  hazırladığım videolarımda tavsiye ettiğim iplerle örebilirsiniz canlarım :)






  Altta eklediğim diğer bitmiş şallar alıntıdır efendim , ören arkadaşların ellerine sağlık  , modelin bitmiş ve bütün halini merak edenler için eklemek istedim :)))

















3 Yorum:

saat: 18 Eylül 2016 15:40 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık bundan ben de kızlarıma yapayım çok güzel.

 
saat: 25 Ekim 2016 17:29 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım tekrar teşekkürler bir tane yaptım boyunluk şal olarak yayınladım blogumda:)

 
saat: 26 Kasım 2017 08:50 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhabalar salin uc kisimlarini nasil yaptiniz anlayamadim orasini iki ucun one dogru uzamasi yani

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa